Lucien & Miranda @ Patagonië

Veilig aangekomen

Hallo allemaal!

Zoals jullie kunnen lezen, zijn we veilig aangekomen. Na een goede vlucht van zo'n 10,5 uur kwamen we vanmorgen om half 8 aan. De airportbus genomen naar Khao San Road om daar een hotel te zoeken.

Stiekem wist Lucien natuurlijk al in welk hotel hij wilde overnachten, dus daar zitten we nu dan ook (lekker duur, maargoed).

Donderdag gaan we naar Chiang Mai, maar niet zoals gepland met de trein, want die zit helemaal vol... dan maar lekker decadent met het vliegtuig. Dus donderdag vliegen we in een uur en 10 minuten naar het noorden. De verdere invulling van de vakantie gaan we de komende dagen ook maar bepalen, want anders komt er niks van terecht.

Morgen willen we uitgerust de bezienswaardigheden gaan bekijken. Foto's volgen z.s.m.

Owja, we kunnen hier nergens een telefonie-winkel vinden, misschien hebben we morgen meer geluk. Nog even geen Thais nummer dus.

Wij gaan zodirect ons bedje opzoeken, want we zijn echt gaar. We maken het goed in ieder geval!