Lucien & Miranda @ Patagonië

Nog 3 weken en dan... BRAZILIE

Nog 3 weken werken en dan gaan we naar Brazilie!! Lekker een weekje van de zon genieten is het doel.

We verblijven in Praia da Pipa, hotel Pipa Ocean View. Volgens de touroperator kunnen wij ons verheugen op het volgende:

Het hotel ligt op ongeveer 80 km van de internationale luchthaven van Natal. Hotel Pipa Ocean View is het enige hotel in Pipa die gelegen is aan de dolphin bay, met een van de adembenemende uitzichten over de kust van Rio Grande do Norte.

Dit ultra luxe, spiksplinternieuwe resort ligt verscholen in het Atlantisch regenwoud en direct aan de azuurblauwe zee. Liefhebbers van weelde, klasse en uitstekende service zijn hier op het goede (vakantie) adres. Het grote zwembad en de schitterende tuin maken een vakantie in dit resort onvergetelijk. Een verblijf in OceanView betekent in alle rust onbezorgd genieten. Voor de gezelligheid en wat leven in de (Braziliaanse) brouwerij, loop je in 10 minuten naar het leuke hippiedorpje Pipa.

De inrichting van de kamer is subliem: kingsizebedden, airco, minibar, trendy badkamer met bad, douche, wastafel en toilet. Terras of balkon.

Het zwembad met kinderbad ligt centraal in de fraai aangelegde tuin. Parasols en ligbedden aanwezig op het zonneterras. Rondom het zwembad vinden diverse activiteiten plaats. Er zijn twee restaurants met buffetruimte en ook kun je hier heerlijk dineren in het specialiteiten restaurant. Uiteraard heeft Ocean View een gezellige cocktailbar met sprankelend frisse drankjes.

Niet verkeerd, toch?!
Waarschijnlijk zullen we hier weer af en toe verslag doen van onze belevenissen.
Tot horens / ziens, Lucien & Miranda

SMS update
SMS update, 21 november 2007 :
Strakblauwe lucht hier in Pipa!! Vandaag dan ook niets anders gepland dan lekker te relaxen op het strand en in de zee. Groetjes Lucien & Miranda vanuit Brasil