Lucien & Miranda @ Patagonië

Relaxen

Ons eerste bericht vanuit een warm en zonnig Brazilie!! We hebben het dan toch echt verdiend gelukkig...

Laten we beginnen met maandag, de dag van vertrek. Vanuit Best in 3 uur (!) naar Schiphol gereden. Erg veel files, we hoorden trouwens op de radio dat 19 november 2007 net buiten de top 10 van drukste ochtendspitsen ooit viel...
Na te hebben ingecheckt (geen extra beenruimte helaas -ook nooit zeggen dat er iets met je knie is, want dan krijg je GEEN extra ruimte-) bij de Mac gegeten en om 15u vliegen. Deze vlucht leek de langste ooit, mede doordat de personal entertainment systems ´uitverkocht´ waren toen ze bij onze buurman kwamen. Daarbij kwam dat Lucien zich niet lekker voelde en Miranda last kreeg van haar knie --> 2 kneuzen bij elkaar, beloofd veel goeds

Wink

Eindelijk kwamen we om 02u (06u Nederlandse tijd) aan bij ons hotel in Pipa. Helemaal uitgeput kregen we een kamer die niet aan onze verwachtingen voldeed. ´Regelen we morgen wel´, zegt Lucien, maar Miranda kan van zoiets niet slapen... Zou het nog wel goedkomen? Na een kort nachtje (om 5u wakker door de jetlag) kwam het inderdaad goed. ´s Ochtends bij de receptie aangegeven dat we niet de kamer hebben die we geboekt hadden. Er was nog wel een kamer vrij, niet met zeezicht, maar wel een mega appartement met een slaapkamer, woonkamer met 2 banken / eettafel met 6 stoelen, keuken en badkamer.
Verder beetje bij het zwembad gelegen en vroeg naar bed.

Vandaag stond een dagje strand op de planning. Het strand waar wij heen wilden, hebben we niet van dichtbij gezien... Na zo´n 1,5 uur op zoek te zijn naar de trap (weg naar) het strand, hebben we het opgegeven en zijn we maar naar het zwembad gegaan. Lekker zwemmen en zonnen, morgen is er weer een dag om naar het strand te gaan. In de middag best een eind gelopen, eerst door het dorpje en daarna over het strand (overigens weer een ander strand).

Zoals jullie lezen, niet van die spannende verhalen deze keer. We vermaken ons wel met relaxen hier!

Zaterdagavond naar we naar Natal waar we eerst naar een capoeira school gaan en daarna gaan we onze danspasjes oefenen in de Salsabar! Een buggytour zullen we niet doen, deels omdat dit waarschijnlijk niet bevorderlijk is voor de knie en deels omdat het belachelijk duur is (EUR 180 voor een dag!).

Vanuit Brazilie doen wij iedereen (zeker ook de vissen) de groetjes. Tot de volgende keer!