Lucien & Miranda @ Patagonië

Boedha's, boedha's en boedha's

Vandaag de dag van de bezienswaardigheden. Ondanks dat we de hele tijd tegen elkaar hebben gezegd dat we geen tuk tuk zouden nemen, zijn we erin gestonken! Nou ja, het was wel een aantrekkelijk aanbod hoor. De beste man heeft ons naar enkele boedha's gereden en toen moesten we, heel begrijpelijk, even naar een kledingwinkel om ons een pak aan te laten smeren. Niet gelukt hoor!
Uiteindelijk stapten we vlakbij het Grand Palace uit en moesten we betalen. Maar we hadden even tevoren een beetje groot geld gepind, waar onze chauffeur niet van terug had. Hij is uiteindelijk aangereden, zonder dat we hebben betaald!!

Vandaag dus heel veel boedha's en veel goud gezien. Owja...en nog wat boedha's

Wink

Verders is het goed uit te houden hier. Het is niet al te warm, wat wil zeggen dat het niet zo'n zweetweer is als vorig jaar in Maleisie.

Lucien heeft net een lekker maaltje ondefinieerbaar voedsel op en Miranda houdt het gewoon de rijst (wat een boer nie kent da vreet ie nie). 'Flied lice u pig'

Nog altijd geen Thais nummer, we kijken er vast overheen... Morgen gaan we het zakencentrum van Bangkok bekijken, misschien daar meer geluk!