Lucien & Miranda @ Patagonië

Ander guesthouse...

Om maar mee te beginnen, we hebben geen goede nacht gehad in ons eerste guesthouse...
Tegenover ons zaten een stel Amerikanen en die vonden het nodig om de hele nacht herrie te gaan zitten maken. Toen ze eindelijk stil waren werd er ergens de tent afgebroken en begon het weer van voor af aan. Dus vanochtend onze spullen gepakt en gaan lopen, op zoek naar iets anders. We zitten nu in Libra Guesthouse. En Lucien wordt aanbeden door een ladyboy!!! Zo leuk, die vent zegt steeds hoe knap hij Luus vindt en moet hem steeds aanraken. Ik piste echt bijna in m'n broek, hahaha

Wink

Verder hebben we vanmiddag fietsen gehuurd en zijn we Chiang Mai een beetje gaan verkennen. Ziet er leuk uit allemaal. Ook hebben we een kookdagje geboekt, morgen gaan we de hele dag koken. Eerst de markt bezoeken om ingredienten te halen om daarna dus allerlei Thaise gerechten klaar te maken en te eten. Verder is er nog de mogelijkheid om vanaf zondag een 3-daagse trekking te doen, maar dit weten we eigenlijk nog niet... de olifanten en het lopen zelf vinden we wel leuk, maar dat raften en 's avonds met z'n allen in een boomhut zien we niet zo zitten...

We zien trouwens net foto's van de sneeuw die in Nederland valt. Vanmiddag hoorden we het al op het nieuws, maar konden dit niet echt geloven... Werkelijk waar, hier is het stralend weer

Owja, nog even een stukje over afgelopen woensdag, 23 november, onze dag in het zakencentrum van Bangkok. Eerst met de watertaxi naar het zuiden van de stad, om vervolgens met de skytrain en de metro wat winkelcentra en het Lumpini Park te bezoeken. We hebben niets gekocht, maar was verders wel leuk geweest. Vooral die watertaxi is leuk, een heel makkelijke manier om het drukke verkeer in de stad te ontwijken en dat voor een paar centen!