Lucien & Miranda @ Patagonië

Trekking

De dag begon met een beetje stressen. We hadden een tour geboekt en we zouden tussen 07.45 en 08.00u opgehaald worden bij ons guesthouse. Maar uiteraard was er om 08.30u nog steeds niemand geweest. Lucien is toen toch maar naar het boekingskantoortje gegaan en toen bleek dat de chauffeur een beetje te laat was. Uiteindelijk zaten we om 09.00u in het busje.

Eerst gingen we naar de olifanten, waar we een hele grote olifant mochten betreden. Na een ritje door de bossen en door een riviertje zijn we weer veilig aan land gekomen. Daarna doorgegaan naar een dorpje van een bergstam. Werkelijk waar, wat leven wij luxe zeg! Maargoed, daarna was het even afzien, want onze gids besloot dat wij wel over een moeilijk pad naar de waterval konden gaan. En moeilijk was het! Wij zijn ook niks gewend, dat blijkt wel weer. Na 100 meter de berg op was het al puffen geblazen. Over en onder rotsen, boomtakken, door struikgewas... maar goed dat wij geen 3-daagse trekking hebben geboekt! Bij de waterval aangekomen lekker met de voetjes in het water.

's Middags gingen we raften op een bamboevlot. Was wel lachen, alleen Lucien vond het niet zo leuk

Wink
Zeiknat kwamen we er vanaf (vooral Miranda).

Voor de rest niet veel spannends gedaan vandaag. We gaan zodirect onze tas vast inpakken, want we moeten morgen om 10.00u uitchecken. Waarschijnlijk komt ons eerstvolgende bericht vanaf Phuket, omdat we morgenavond in de trein zitten.

Leuk om te zien dat jullie onze website bijhouden. Tot horens weer!