Lucien & Miranda @ Patagonië

Koh Lanta

Gisterochtend, na een pijnlijk nachtje en een heerlijk ontbijt, de taxiboot gepakt naar de pier. Hier iedereen wijsgemaakt dat we naar huis gaan (om de vervelende mannetjes van ons af te houden). Vervolgens de boot naar Koh Lanta gepakt. In de boot kwam een aardig vrouwtje naar ons toe met een brochure van haar bungalowparkje. Dit zag er leuk uit, dus zijn we daar uiteindelijk ook beland. Lekker makkelijk dus!

Gisteren lekker op het strand gehangen en boekje gelezen. 's Avonds lekker romantisch op het strand gegeten (o.a. stukje vis van een vis die net gevangen was), wandeling over het strand gemaakt, wat gedronken en naar bed gegaan (toch maar weer die klamboe opgehangen).

Vandaag een brommertje gehuurd om het eiland te gaan verkennen. Dit was niet echt een succes helaas... Er is eigenlijk niet veel te zien hier. Toen kwamen we op het idee naar het zuiden te rijden (daar is bijvoorbeeld een waterval), maar dat was niet zo'n prettige weg om te rijden. Erg steil en vol gaten (niet eens ge-asfalteerd), geen pretje dus. Daarom is Miranda het grootste gedeelte maar gaan lopen. Vlakbij de waterval konden we de weg niet vinden, dus besloten we om te keren en terug te gaan naar onze bungalow. Daar aangekomen zijn we wat gaan eten, lezen en wandelen.

Nu zitten we hier en weten we niet wat we moeten doen... Erg he, vakantie

Wink
Maar om eerlijk te zijn, we weten het echt niet! We zien het niet zitten hier nog heel lang te blijven, maar wat moeten we dan? Het hele zuiden schijnt te regenen en om nu al terug richting Bangkok te gaan zien we ook niet zitten. We gaan vanavond maar eens goed nadenken, onder het genot van een lekker stukje haai (??) en een banana-shake. We houden jullie in ieder geval op de hoogte.