Lucien & Miranda @ Patagonië

Ko Muk, Ko Ngai, Ko Chuek & Ko Kradan

En wat hebben we ons vandaag toch verveeld (NOT). We hebben een 4 islands-tour gedaan. Vanmorgen met de longtailboot opgepikt bij onze bungalow. Eerst de kust van Ko Lanta afgevaren alvorens de volle zee op te gaan. Dat hebben we geweten! Moeilijk te omschrijven, maar het ging hard, heeeeel erg hard, het schommelde enorm! Net een kermisattractie die meer dan een uur duurde.

Uiteindelijk bij een van de eilandjes gestopt om te snorkelen. Eerst nog even onwennig, maar later heel leuk met al die kleine gekleurde visjes om je heen. Vervolgens weer op de boot naar het volgende eilandje, weer gesnorkeld. Toen op naar Ko Muk, waar een verborgen strandje is midden in en grot. Die hebben wij alleen niet gezien, was een beetje donker in die grot, dus Lucien en Miranda (schijterds) weer terug (Leo begrijpt ons wel). Maar wij hadden nu het bootje voor ons alleen en hebben lekker liggen zonnen. Als laatste op werkelijk waar een schitterend plekje geweest met helderblauw water en spierwit zand! De terugreis verliep gelukkig rustiger, maar toen we bijna terug waren, kregen we een grote golf in de boot en was alles zeik en zeiknat (heb je daar nu de hele trip je spullen zo goed voor droog gehouden).

Weer 'thuis' hebben we een bootticket geboekt naar Krabi, waar we morgen heengaan. Langzaam gaan we terug richting Bangkok, willen nog genoeg doen! Op de planning staat nog River Kwai en Ayuthaya (zoiets althans).