Lucien & Miranda @ Patagonië

Wat gaat de tijd snel!

Hier (alweer) een berichtje vanuit Thailand. We hebben gisteren onze reis vervolgd naar Krabi, het vaste land. Eerst zouden we met de boot gaan, maar dit bleek achteraf gezien toch duurder dan met een minibusje dus ons ticket omgeboekt. In Krabi aangekomen m.b.v. de Lonely Planet een guesthouse gezocht. Het is echt een supernet en schoon guesthouse geworden, zo hebben we het hier nog niet gezien. Alleen die koude douche he... ach, dat went ook wel!

Gisteren Krabi town een beetje bekeken. Niet echt spannend, maar lekker gewinkeld (niks gekocht). Eigenlijk wilde we voor vandaag een tour boeken naar de Hot Springs, maar die zat helaas vol. Nu gaan we die morgen doen en hebben we ons vandaag vermaakt aan enkele strandjes zoals Railay beach en nog een hele mooie baai waar we de naam niet meer van weten. We konden daar alleen met de longtailboot komen dus eerst met de pick-up truck naar Ao Nang (badplaats bij Krabi) en met het bootje verder.
We zaten opeens midden tussen de apen, die overal vandaan kwamen! Erg balen dat de batterijen van het fototoestel het op dat moment hadden begeven... Gelukkig hadden we het mobieltje van Luus nog waar we wat foto's mee hebben gemaakt.

Zaterdag gaat onze reis weer verder. Eerst met de bus naar Bangkok (12 uur) om daar het openbaar vervoer te pakken naar Kanchanaburi (River Kwai). Daar willen we t/m dinsdag blijven. De tijd gaat snel nu, nog ruim een week en dan moeten we weer...