Lucien & Miranda @ Patagonië

Regen in het regenwoud

Daarom heet het natuurlijk een regenwoud! Vette pech dat het vandaag moest regenen, ons dagje is een beetje in het water gevallen
Sad

Wat hebben we gedaan: eerst zijn we naar de hot spring gegaan. Dit is een warme bron die ontstaat in een ondergrondse vulkaan. Hierdoor is het water zo'n 25 graden. Lucien heeft de regen getrotseerd en is even gaan baden, Miranda had er niet zo'n zin in door die regen. Vervolgens op naar de Emerald en Crystal pool, midden in het regenwoud. Dit is weer iets kouder water, zo'n 15 graden. Wel heel erg helder en Lucien is weer gaan zwemmen en Miranda weer niet. Overal drapjes enzo...bahbah. Maargoed, na de lunch richting Tiger Cave. In deze grot schijnt ooit eens een tijger gewoond te hebben, nu hebben ze er allemaal boedha's ingezet. Stelt niet zo heel veel voor vonden wij of we moeten iets gemist hebben. Dan was er nog een tempel boven op een berg die wij wel even wilden bezichtigen. 1237 traptredes, na zo'n 100 treden besloten terug te gaan. Is toch geen doen in die regen, levensgevaarlijk (voor alle duidelijkheid: we zijn GEEN watjes!).
Wel nog even het achterliggende bos ingegaan, waar 1000 jaar oude bomen staan, best wel groot!

Op zich een aardige tour, maar door de regen niet echt geslaagd. Dit mag de pret niet drukken en morgen gaan we weer terug. We hebben de bus naar Bangkok geboekt. Een hele dure, maar wel een goeie schijnt, kunnen we er tenminste op vertrouwen dat we veilig en met al onze spullen in Bangkok aankomen. We gaan morgen om 15.30u hier weg en zijn dan rond 04.00u in Bangkok. Daar nemen we de bus naar Kanchanaburi. Net het weerbericht gekeken en ook daar... we hebben het er maar niet over.