Lucien & Miranda @ Patagonië

Nog eentje dan...

Hierbij het laatste berichtje mbt onze vakantie in Thailand. Morgenavond gaan we naar het vliegveld, morgennacht vliegen we terug naar Nederland
Sad

Zoals eerder gezegd, zijn we gisteren in Ayuthaya geweest, de oude hoofdstad van Thailand. Toen we op het station aankwamen, werden we meteen benaderd door iemand die ons de tempels wel wilde laten zien. Na een tijdje toch maar besloten dat zijn zus ons wel een en ander mocht laten zien. Ze heeft ons in 3 uurtjes de highlights laten zien. We vonden het mooi om alle ruines te zien, alleen die boedha's he (die hoeven niet meer zo voor ons).

Gisteravond in de taxiboot naar het nieuwe gedeelte van Bangkok om het 'nachtleven' eens te bekijken. Dat nachtleven begon voor ons om 19.00u
Smile
Eerst een hapje eten en vervolgens wat shoppingmalls in. Hierna zijn we Patpong Road opgegaan (waar dus van die barretjes/tenten zijn waar de vrouwtjes(??) op de bar bij een paal staan te hupsen. Ook werden we (vooral Lucien) veel benaderd voor de diverse sexshows (vrouw, vrouw-vrouw, vrouw-man, man, man-man, kan allemaal). Ze hadden zelfs bepaalde 'menukaartjes' met bijvoorbeeld 'pussy change water' erop (naar die betekenis is vooral Miranda erg benieuwd, dus als iemand het weet...). Lucien moest er allemaal niet zoveel van hebben in ieder geval. Rond 23.00u was ons nachtleven op Patpong Road voorbij en zijn we weer terug naar ons gedeelte van Bangkok gegaan.

Vandaag shoppen, komt altijd wat moeilijk op gang bij ons. Om 15.00u hadden we al een heel nagelborsteltje gekocht. Uiteindelijk na wat hulp hebben we wat dingetjes kunnen kopen, maar (helaas) zijn we nog niet klaar en moeten we morgen weer op pad, pfff. Dat staat dus op ons programma morgen en we willen naar de bioscoop morgenmiddag (ook weer in het nieuwe gedeelte, wat iedere keer een hele reis is). Morgen rond 21.00u willen we op het treinstation zijn om naar het vliegveld te gaan. Zijn we er wel iets te vroeg, maar misschien dat we dan nog achter in het vliegtuig kunnen zitten.

We vinden het hartstikke leuk om jullie berichtjes te lezen en te zien dat jullie onze belevenissen allemaal zo volgen. We zien elkaar snel weer, is het niet op Schiphol zaterdagmorgen (wie-o-wie), dan wel in het weekend bij ons in Best, dan wel volgende week of ergens begin van 2549 (Thaise jaartelling).