Lucien & Miranda @ Patagonië

Klaar voor vertrek (bijna dan)

Om mee te beginnen: gisteren zijn wij getrouwd en we hebben een fantastische dag gehad!

Korte samenvatting:
's Ochtends naar de kapper, bloemist en bakker. Vervolgens pak en jurk aan en toen kon Lucien met de Mini naar Miranda toe.
We zagen er beide prachtig uit (vinden we zelf althans). Foto's gemaakt bij Sunrise Beachclub en tegen 12 uur naar ons huisje voor enkele broodjes met de daggasten. Toen was het tijd om naar Tilburg te rijden, waar we om 13.30u werden verwacht voor het huwelijk voor de burgerlijke stand. Om 15.30 uur vond het kerkelijk huwelijk plaats in Best. Daarna naar onze feestlocatie (Sunrise) voor een heerlijke BBQ en vervolgens een bescheiden, maar gezellig feestje.
Allebei ontzettend genoten in ieder geval en nu toe aan onze welverdiende vakantie!!!

We gaan straks, als de rugzakken zijn ingepakt, naar Hoofddorp. Hier gaan we overnachten, zodat we morgen lekker uitgerust het vliegtuig in kunnen stappen.

Maandagochtend rond 06.00u Nederlandse tijd zullen we op Bali landen. De eerste 5 nachten slapen we in het Legian Beach Hotel in Kuta, de volgende 3 nachten in het Pertiwi Resort in Ubud en de laatste 5 nachten in Hotel Griya Santrian in Sanur.

Waarschijnlijk zullen we zo af en toe een stukje op deze website zetten. In ieder geval gaan we heerlijk genieten!!!

Iedereen die aanwezig was op onze bruiloft willen wij ontzettend bedanken voor de geweldige dag/avond. We hopen jullie na onze thuiskomst snel de foto's en de videofilm te kunnen laten zien.

Lucien en Miranda (Kuijsten)