Lucien & Miranda @ Patagonië

Kuta

Al weer onze tweede dag op Bali! Wat hebben we zoal gedaan... nou eigenlijk nog niet veel! Vooral gerelaxed in de zon bij het zwembad en op het strand, uitgeslapen en lekker gegeten. We hadden deze keer erg veel last van een jet-lag!

Ons hotel (Legian Beach Hotel) is perfect. Heel wat anders dan de guesthouses die we in Thailand hebben gezien. We genieten met volle teugen van alles hier!

Zoals bij iedereen wel bekend, zijn er in Bali de laatste jaren enkele bomaanslagen geweest. We hadden al gehoord en gelezen dat dit een groot effect heeft op het aantal toeristen dat naar Bali op vakantie gaat. Dat deze gebeurtenissen zo'n groot effect heeft gehad, hadden wij nooit gedacht. Overdag wel veel mensen op het strand, maar 's avonds is er hier niet veel te beleven. Het is echt sneu voor de mensen hier, ze zitten gewoon te wachten op toeristen... in de winkeltjes, de restaurantjes, noem maar op. We hopen maar dat dit gewoon een hele rustige periode is hier en dat het niet altijd zo is.

Morgen willen we een scooter huren om de omgeving hier te gaan bekijken. Het weer is hier in ieder geval goed, 30 graden met een heerlijk windje.

Lucien en Miranda