Lucien & Miranda @ Patagonië

Sanur

Afgelopen dindag van Ubud naar Sanur gegaan. Sanur is, net als Kuta, een badplaats in het zuiden van Bali. Sanur ligt oostelijk, Kuta westelijk.

Ons hotel is weer perfect! Mooi huisje, bijna prive zwembadje voor de deur en een groter zwembad een stukje verder naar het strand. Toen we van ons welkomstdrankje terugkwamen bij het huisje stond daar een taartje en een grote fruitschaal voor ons klaar! Ook kregen we van de reisorganisatie een leuk pakketje met verwenspulletjes cadeau.

Verder relaxen we hier tot nu toe alleen maar. Heerlijk op een bedje op het strand, afwisselen met een plons in het zwembad. Zonder insmeren wordt je daar natuurlijk weer erg rood van... trekt wel weer weg naar het bruine toe hoor!

Vanmorgen een wandeling over het strand gemaakt, waarbij we midden in een of andere ceremonie terecht kwamen. Het hele dorp had zich op het strand verzameld en er werd vanalles geofferd (zelfs 2 koeien, een geit en een eend -toen wij ze zagen, leefden ze nog-). Apart gebeuren om te zien.

Wat we nog gaan doen hier, is nog niet duidelijk. We vermaken ons in ieder geval en het is hier goed uithouden!

Jammer dat we over een paar dagen weer naar Nederland komen...