Lucien & Miranda @ Patagonië

Tzatziki

Kalispera! (= goedeavond)

Vanuit het mooie, zonnige, warme Lefkas ons eerste berichtje. Vandaag een heuglijke dag: Lucien is 28 jaar geworden!!! Balkon heel mooi versierd met ballonnen en slingers.
Gisteren kwamen we door onze hostess op het idee een motorbootje te huren om lekker langs alle eilandjes voor de kust te varen. Een dure, maar erg leuke trip gehad. Het water is hier gelukkig erg rustig, dus bang zijn we niet geweest. Lucien is ff het water in geweest, maar was nogal koud vond hij. Lekker zonnen op het dek(je), etc. Verder zijn wij in Nederland niet erg slim geweest door onze waterschoenen weg te gooien, terwijl ze ons hier heel erg goed van pas zouden komen...

Gisteren hebben we een wandelingetje gemaakt naar de waterval. Daar hadden we onszelf toch wat meer van voorgesteld. Verder was het tochtje natuurlijk goed voor de tzatziki-verbranding

Smile

We hebben uiteraard al heerlijk gegeten, o.a. tzatziki, tzatziki, tzatziki... nee even zonder gekheid... iedere avond staat er tzatziki op het menu, maar verder ook lekker gekruid vlees, kip, groentes (we hebben zojuist zelfs tomaten gegeten!!).

Vanaf morgen hebben we voor 3 dagen een auto gehuurd, gaan we het eiland verder verkennen. Er liggen hier trouwens boten (!!) niet normaal meer. Supergaaf, lijkt ons ook wel wat om een weekje te gaan zeilen hier. Zeker als het zo'n mooi weer is. Moeten inderdaad wel lachen dat het weer in Nederland niet goed is... wat is het spreekwoord ook weer?? Volgens ons: je krijgt wat je verdient
Wink

Dat was het voor nu. Bedankt voor de felicitaties. De volgende keer zullen we wat foto's plaatsen.