Lucien & Miranda @ Patagonië

Wauw!

Wauw, Europa heeft echt geweldige plekjes! Neem nou Lefkas, Griekenland... en laten wij daar nu net zijn

Smile

Sinds gisteren hebben we een auto waarmee we het eiland over crossen. Eerst een stukje binnenland, waar we enkele bergdorpjes hebben aangedaan. Erg leuk om te zien. Vervolgens op naar de westkust --> WAUW!! Fantastische uitzichten, turquoise zee... het gevoel dat we op Langkawi (Maleisie) hadden, komt een beetje terug.

Vanochtend erg vroeg (7u) opgestaan om op tijd in Lefkas-stad te zijn voor de pelikanen die hier rond 8u zouden zijn. Zijn we er op tijd, hebben ze blijkbaar een dagje vrij...
Uiteraard wel het stadje ingegaan, waarbij we een bezoek aan het politiebureau hebben gebracht (gevonden autosleutels afgegeven). Boodschapjes gedaan bij de Lidl, naar het zuiden gereden waar we diverse baaitjes hebben aangedaan.

Zoals beloofd hierbij ook enkele foto's. Morgen hebben we een dagje zonnen ingepland op een prachtig strand, we moeten natuurlijk wel een beetje gekleurd terugkomen straks. Gelukkig hebben we nog 1,5 week hiervoor!